Benim Dünyam
Tipeez Dünyası
Oyunlar
Haberler
Forumlar
Çizgi Filmler
TipStar
HopSohbet
Tipeez üyesi misin? Olmak ister misin?! Buraya Tıkla
  • Vızıltı
  • Oyunlar
  • Arkadaşlar
  • Forumlar
REKLAMI KAPAT
fistuquw
1.303 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
Gönderdildi: 21:35 21.01.2013
2.konum bugün napayım canım çok sıkılıyo :D Karnemde 4 tane 4 var :( Ama takdir alıyom :D Size fotomuda göstermek isterdim e-okulda ama 2.sınıf çok iğrencim :D İlkönce fotom ya herkes çok büyük çıktığımı diyorlar moralim bozuldu :(
Buyrun karnem:
Karnem ve fotom hakkında görüşlerinizi bekliyore!
...
Konu Başlığı

Fotom ve Karnem <3

elmiss
1.796 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:41 21.01.2013
7. sınıfsan evet daha büyük gösteriyosun fotoda.
Benim tipim :D

Ve 6.sınıfımm notlarım iğrenç :(

I. Dönem Ders Notları
DERSLERSınav PuanlarıProjelerPerformans Belirlemeye Yönelik ÇalışmalarNotu ve Puanı
123412Ort.123Ort.12345Ort.PBYÇ Ort.NotPuanMuaf
BEDEN EĞİTİMİ8070707070473,33-
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ9552100100100100100482,33-
FEN VE TEKNOLOJİ9056659090808085474-
GÖRSEL SANATLAR9888888888593-
MATEMATİK7455457575756067,5071,25361,31-
MÜZİK1001001001001001005100-
SOSYAL BİLGİLER92527575757575473-
TEKNOLOJİ VE TASARIM8585100100100100590-
TÜRKÇE879976100100909095589,25-
YABANCI DİL9596100100100100100100597,75-
Tekrar söylüyorm :D ingilizcem tam ama 1 ve 2. sınavda süre yetmedi (7 dk süre veriyo hoca) .d

Ve karnen süper ve çok güselsin <3 :D
Issız adaya düşme hakkımı kullanmak istiyorum.
fistuquw
1.303 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:42 21.01.2013
:D Çok teşekkürler <3
...
lola kity
4.168 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:47 21.01.2013
Fake seni :@
♥†คyℓoя ℓautneя ♥I ℓovê you♥
lola kity
4.168 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:48 21.01.2013
Panpa o sen olamazsn sen misin :O
♥†คyℓoя ℓautneя ♥I ℓovê you♥
fistuquw
1.303 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:49 21.01.2013
Fake? Latife ne diyon?
...
elmiss
1.796 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:50 21.01.2013
İnsan bi tipime yorum yapar -.-
Issız adaya düşme hakkımı kullanmak istiyorum.
lola kity
4.168 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:55 21.01.2013
Foto sana ait değil dedim yani. Şakasına dedim hanny
♥†คyℓoя ℓautneя ♥I ℓovê you♥
fistuquw
1.303 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:56 21.01.2013
Elmiss çok güzelsin cnm :D Latife neden olamayım? Tamam çirkinim biliyorum da kötü yorum niye yapıyon?
...
lola kity
4.168 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 21:59 21.01.2013
Fistuq şaka dedik. Çirkinsin demedik. Beni bu kadar tersleyemezsin. Bilmem anlatabildik mi...
♥†คyℓoя ℓautneя ♥I ℓovê you♥
fistuquw
1.303 Gönderiler
Tipeezkolik
Uyarı Ölçer
Bir Mesaj Gönder
Benim Dünyama Gir
[Yukarıya Dön]
Gönderdildi: 22:00 21.01.2013
Terslemedim zaten.
...
<<< |   1   2   3   4   5   6 Sonraki sayfa >>>
[Yukarıya Dön]
Foruma Atla!
Arama:
Forum yöneticileri
carizmaemir_
_Hüsenko_
vusal2002
denizkızıgüzeli